Kärlek=Räk Lek, El Kräk, Kel Kär


Kärlek= Kär Lek, Räk Lek, El kräk, Kel Kär



Räk Lek   Jag har haft en jätte mysig och helt underbar dag i Lund med min Farmor. Har shoppat klänning till Farmor på Nova som hon ska ha till bröllopet. Hon blev såååå fin men ni får se bilder först efter bröllopet ;)
Pasta med kräftstjärtar blev det till lunch okej nästan Räk Lek men gott var det!



El kräk.....bhu hu :( jag vill inte att Farfar ska vara sjuk, men som tur är så är han på bättringsvägen och får förhoppningsvis komma hem i veckan! Krya på dig Farfar!



Kel kär, kär lek, el kräk! Ibland är det faktiskt alltihop, och tyvärr är en helg hemma alldeles förkort.
I lördags var vi ute och åt och sen i söndags åkte vi tåg med familjen Bus till Hässleholm och hade picknick! Världens finaste Bus familj!


Kommentarer
Postat av: Mange

Tack själv för en jätte mysig dag. Älskar dig hoppas att du vet det fast jag inte säger det så ofta. Ha det bäst kram

2010-05-04 @ 07:36:18
Postat av: hellan

Åh Mange det vet jag!!! Är så glad att jag har er! Men ledsen att jag missar ditt kalas, men tyckte att vi hade det så mysigt i söndag! Kram

2010-05-04 @ 09:56:43
URL: http://hellagoessthlm.blogg.se/
Postat av: madde

hoppas det var ok att ni var med på några bilder!! =)

härligt inlägg!! =)

Farfar ser rätt pigg ut tycker jag!! =) Längtar tills jag får se den fina klänningen!! =)

2010-05-04 @ 19:49:27
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0