www.sj.se

Arghhh...börjar bli duktigt nervös för att mitt tåg hem inte ska gå på torsdag! Vore trist att inte komma ner till Skåne och missa flyget till AUSTRALIEN!!! Ja om nu flygen går som de ska!

Igår var det -22 grader här, så j-vla kallt! Trodde att jag skulle frysa fast om jag stod stilla i mer än 1 sekund och att någon skulle få spätta loss mig och bära mig under armen till skolan. Tur man inte bor i Jukkasjärvi! Ja och vilken trafikkaos det har varit här! Halva tunnelbanesystemet stängdes av och ersattes av bussar och sjukt många tåg ställdes in. Så nu är jag SJ addicted.....kollar, kollar så inte mitt tåg ställs in på tors.

Håll tummarna!!!


Kommentarer
Postat av: madde

jag håller tummarna för att du kommer hem!! Jessica har precis lyckats boka om sina biljetter så dem kan komma hem!! derras tåg gick inte och dem hade ej ombokningsbara biljetter igentligen!!



hoppas att du kommer hem och inte fryser fast någonstans!! =)

2010-02-23 @ 13:26:37
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

rör dig hella tiden!!!!

2010-02-24 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0