Mitt första alster i Illustrator!

Äntligen, då var mitt första alster klart i Illustrator!!!! Haha ja jag skojar inte när jag hela tiden säger att jag sitter och ritar......jag gör verkligen det!

Detta är ju då Elsa som är en Zebring alltså en korsning mellan en Zebra och en geting. Ja fråga inte hur det gick till men hennes farsa stack när hon var liten....haha jag vet så lågt ;)

Igår var jag på ett så sjukt bra aerobic pass! Var så lycklig efteråt. Såg förra veckan en stor mörk kille som hade passet, såg jätte kul så tänkte jag måste prova. Igår var det ifs en annan kille som hade passet men det var sååååå kul. Jag som brukar säga att jag bara går på aerobic när jag har tränat mycket för det är inte så jobbigt. Men jag var så sjukt svettig igår- aj löööv!

Hata inte mig nu, men nu är det bara 2 dagar kvar till jag är på väg till +27 grader!

Bye babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0