K-town!

I helgen åkte jag hem till K-town och hälsade på! Såååå mysigt! Fick en liten funderare på om det verkligen var värt det att vara borta från Macke och alla andra. Ja hummm ärligt så finns det väll egentligen INGET som gör det värt att vara borta från Mackan men man får se fram emot delmålen när man kommer hem och snart åker vi ju faktiskt till Australien......underbart!
Ja vad hittade jag då på när jag var hemma; myste med Macke(-såklart!), var i Fjälkinge och hälsade på min bror,och hans familj så härligt- världens underbaraste barn! På kvällen blev det en tur till Micha som fyllde 30, men det blev lugnt, den stora festen blir inte förrän i sommar och jag var sådär pigg på att åka tåg upp i fem timmar bakfull. Söndagen började hur mysigt som helst med frukost hos världens bästa grannar och lill fisen som nu är 4 veckor(!).  Innan jag åkte upp hann vi också äta lunch med mamma och pappa....inte så lång tid men kvalitetstid :)
Kan inte fatta att helgen redan är över men nu njuter jag av minnena och ser fram emot skolan.
Miniprojekt- en karaktär är redan på gång! Vi ses!
Ja just det har börjat min nya diet, aj löv!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Akta dig för den dieten. Jag lovar jag har provat. Men det ser jätte läckert ut. Kram mam

2010-02-08 @ 20:13:04
Postat av: Madde

Ingen dum diet det där!! =)

myspys när du var här!! =)

2010-02-08 @ 21:03:17
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0