Fredag!!!!

Wihheoooo.....fredag och I´m going home....Sweeet!!!
Idag har vi haft vår andra kreativa uppgift....haha roligt att sitta och måla och annat. Ganska lugnt men väldigt roligt!

Vilken dag jag hade igår!!!!! Hade deadline till idag kl 12 så eftersom jag var färdigt med det så slutade jag till lunch och träffade Mari! Lunch och fika blev det, så mysigt. Tack Mari! Aj löv!

Men det var inte slut där, sedan träffade jag pappa och hans kollegor som var uppe för ett jobbmöte!
Och det hade tydligen gått bra för jag träffade dem på Grands varanda för att fira med lite Champagne. Maj gad kan ni fatta vad lycklig jag var. 3 av mina favorit saker på en dag: Mari, pappa och Champagne!

Sedan fick jag väga upp med ett step pass på kvällen. Behöver jag skriva att jag somnade lycklig och dessutom med vetskapen att om ett dygn är jag med Macke!!!!!

Trevlig helg!


Mari på lunchen          Kreativ uppgift 2: streckkoder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0