AS+Bowling+Uppsala=helg!

Sweeet-helg! Igår blev det After School och bowling på fridhemsplan! Det gick väll sådär men haha svårt att bruka allvar efter några öl. Sedan fortsatte vi till Nivå 22 för Sthlms billgaste öl 25:- nästan som på systemet ;)
Innan jag sedan tog mig hemåt hann jag träffa Fia som hade varit uppe på en snabbvisit i Sthlm. Hon sov hos mig och sedan var det något möte hon skulle på fre eftermiddag. Jätte mysigt men nästan gång får du faktiskt stanna längre Fia!


Hann hämta mina glasögon (inte en dag förtidigt), promis pics kommer! Och innan jag gick och la mig hann jag prata med Macke, Ankan och Tompa på MSN via Webbkameran! Sååå kul att se dem! Bara 13 dagar till vi åker till Australien! Så man kan stå ut faktiskt ;)

Idag har jag tagit en jätte mysig långfrukost, blir nog en liten promenad innan jag sen ska till en klasskompis Sofia i Uppsala! Utgång blir det så hummm ska prova garderoben nu :)

Ha en trevlig helg!



Me in action!!!! (sjukt dålig bild, jag vet men min mobilkamera är sådär)

Kommentarer
Postat av: Madde

vilken rolig helg du har haft!! =) ååå är det så snart du och mackan åker till australien!! åå jag vill också åka iväg till värmen nu!!! =)

2010-02-15 @ 13:47:41
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hej syrran. Tack för brevet. ungarna blev så glada. Ja jag och madde också. Men Du har fel adress. Vi på gamla vägen. Hoppas att du har det bra där uppe. kram från fam bus

2010-02-17 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0