Shit vad jag är lat!

Ja jag erkänner, jag är verkligen sjukt lat. Har kommit underfund med det nu när jag börjat springa!
Anledningen till att jag börjat springa är för att jag inte pallar att ta mig till SATS eller F&S för att jag tycker att det tar för lång tid! Ja ni fattar, helt sjukt! Så då började jag att springa istället! Ja tjena, jag erkänner jag är inte riktigt riktig! Och dessutom har jag nu börjat gilla det!

Innan har jag gått efter detta citatet:
"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"

Men ärlig en dag som denna med fantastiskt väder och denna utsikten, ja då kan man inte låta bli att le! Fy f-n vad gött det va! Speciellt när dagisbarnen sprang ikapp med mig i Vitabergsparken, de är ju så söta!
Dessutom så är chicksen precis uppkomna till Sthlm och det är sista dagen med ActionScript i skolan! Ja man kan inte vara annat än lycklig!

Berättar mer sen vad vi hittat på!

Löv jo!


Kommentarer
Postat av: Mackan

Sjukt duktig du är älskling!!! Ser verkligen härligt ut på bilden.

Ses snart....Love you

2010-04-29 @ 21:34:55
Postat av: hellan

Ja visst är jag :) plötsligt händer det!

2010-05-04 @ 09:58:53
URL: http://hellagoessthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0