Roooooneyyyyyyy!!!!!!!


Shit vad jag bölade, TACK ROOOOONEYYYY!!!!!
Ronja hade i sitt Organisation & ledarskaps tal skrivit om: MIG!
Fick det på mailen och har aldrig hört något så fint om mig......snyft är så rörd!
Tack än en gång!



Annars har veckan rullat på som vanligt. Pluggat, tränat och så började jag kvällskursen i DreamWeaver igår eftersom jag missade detta när vi var i Australien.

Här hänger klassen på lunchen;
Sofia, Emilia i Pierres knä, Rille och en förvånad Big Mike!




I tisdags var jag hos Emilia och blev bjuden på Strömming! Sjukt gott och så invigde vi hennes nya spis! (Hon har renoverat köket och har inte haft en spis på 1 (!!!!!!!) år). Kan ni fatta att hon va lycklig!



Ikväll drar jag till Sofia i Uppsala.....får se vad vi hittar på!

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tjena Bruden! Vi sitter här o läser din blogg, (vi har inget annat för oss en fredag kväll) skoja bara! Kul o följa din sthlm vistelse så man hänger med så att säga! Vi saknar dig! Kramar från Rulle o Snasket

2010-04-23 @ 21:21:06
Postat av: hellan

Det tycker jag ni gör rätt i, vad skulle man annars hittat på en fredag kväll? Det är ömsesidigt! Saknar er alla som f-n!!!

2010-05-04 @ 10:00:06
URL: http://hellagoessthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0