Bounce, what a weekend!

Arghhhhh.....hur kan helgerna gå så fort????

Tänkte först att jag inte hade särskilt mycket planerat och sen var det plötsligt måndag. Strange!!!

I fredags var det Fredags Pub på skolan, alltid mysig och billigt! Så efter några (!) öl så åkte jag och Sofia till Uppsala och praktiskt taget däckade i soffan.

I lördags var det grymt fint väder i Uppsala så vi och Andreas (Sofias fästman) tog en brunch och sen en liten tur på stan.



På kvällen hängde jag med Emma och Mattias och deras gäng och bowlade och sen gick vi ut.
Skit trevlig och kvällen slutade på någon efterfest vid Gullmarsplan.
Fast det kunde vi lika gärna varit utan, när vi kom dit satt typ 10 killar och spelade Jenga och höll på med chat roulet. På riktigt alltså!

Här skulle jag ta på Emma och den fina soluppgången men det gick ju sådär ;)



Söndag=bakis, sliten, trött. Men då fick jag för mig att jaga biljetter till Bounce.
Deras bsolut sista show och jag ville så sjukt gärna se det.
Så jag försökte kolla på blocket, hittade inget så jag drog till Globen och.....



Tada!!!!! Im in! och det var så sjukt j*vla bra! 250 kr fick jag biljetter för. Duktigt nöjd!




Här dansar en hel sektion bland publiken-MAGISKT!


Så ni fattar, från att inte ha något planerat så blev det en fantastisk helg!
och dessutom har nu äntligen Lilla Alice kommit hem från sjukhuset!

På onsdag kommer Kajan och Anna upp, gissa att jag längtar! Vad har ni hittat på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Madde

ååå vilken rolig helg du har haft!! jag skulle ju med velat se bounce, det verkar ju vara as ballt!! =) och billiga billjetter fick du tag i oxå, kanon ju!! =)



Blev aldrig att jag hann lämna klänningarna förra veckan, ska hinna med det denna hoppas jag! =)

Måste ju börja gå in skorna!! =)

2010-04-26 @ 16:56:40
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0