Underbara, finaste vännerna!

Åh  så underbart mysigt vi har haft! Annie och Kajan kom upp och hälsade på ons-fre och så skönt att jag var klar med mina banners så jag har också varit ledig. Ocg duktigt lycklig var jag att det inte bara var shopping som lockade utan vi har bara strosat tagit det lugnt, njutigt av solen på dagarna och såklart varit ute och festat och varit på konsert på kvällen!
Sweeet!


På väg ut i onsdags, det blev puben Mest där vi träffade Sofia min klasskompis, och hennes kompis Bella!


Okej ärligt talat var det kanske så att vi inte pallade att shoppa för vi var bakis, så här hängde vi vid Nytorget och käka glass och löste världsproblem ;)


Eftersom det var så sjuuukt fint väder så blev det picknick innan The Sounds! Räkor, vin m.m. på Maria torget. Bättre än så kan det verkligen inte bli!


The Sounds! Konserten var sjuuukt bra och ärligt talat Maja Ivarsson är grym!
Men en sådan konsert som den här ska definitift ses utomhus, var svettig som om man gjort ett träningspass!
Natten avslutades på Malmen och hos Jonny the man i Kebab haket på medis!

På fredagen var vi sådär pigga men tjejerna hängde med på min redovisning iaf innan vi åkte hemåt för valborgsfirade på T-baren med resten av alla underbara vänner!

 Helt underbara dagar tillsammans med Annie och Kajan som vi definitivt måste göra om! Tack tjejer....JAG HÄLSKAR JU ER!!!!!

Kommentarer
Postat av: madde

det gäller att passa på att gå på så många koncerter som du bara kan nu när du är nära eller?? =)



Tack för en trevlig söndagseftermiddag!! kram

2010-05-03 @ 21:58:42
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: hellan

TRo mig jag gör så gott jag kan ;) Nu är det biljetter till Lady Gaga som hägrar, f-n bara att de kostar så sjuuuuukt mycket! Tack själv för i söndags! Världens underbaraste familjen Bus!

2010-05-04 @ 09:58:17
URL: http://hellagoessthlm.blogg.se/
Postat av: Karoline Kajan Karlsson

Vi hade de så härligt gumman! Saknar dig, synd att jag skulle vara sjuk nu när du äntligen är hemmea några dagar, men vi får ta igen de i sommar, big time =) Sen gör vi en favorit i repris till hösten. Gillar daj! Puss o kram

2010-05-14 @ 16:21:05
Postat av: Annie

Bästaste dagarna ever!!! =)

Aj löv ju 2!!!

2010-05-18 @ 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0