hellas blajor!

Tjarå....har inte varit så mycket bloggande på sistonde! Pallar inte bära datorn fram och tillbaka varje dag.
Har varit sjukt flitig och tränat som bara den. Testat SATS nu men än så länge har jag inte blivit särskilt imponerad. Får se vad det blir imorgon!

Ja så eftersom jag inte haft så mycket att göra på kvällarna så har jag.....tro det eller ej....bakat!!! Japp det finns bild bevis! Inte bara det, det blev gott också! Ha Anna det trodde du aldrig (inte jag heller för den delen).
http://www.recept.nu/1.18332/leila_lindholm/matbrod/mjol/filmjolkslimpa


Annars har det inte hänt så mycket; skola, träna, baka, åka tunnelbana åt fel håll-ja det vanliga.
Alltså om man inte är riktigt vaken kan man alltså åka tunnelbana FRÅN stan inte TILL stan.
Ja va f-n är man lantis så är man :)

Här kommer förresten första picsen på mina blajor-brickor-glasögon alltså. Har ett par till så vad tycks?
Fick kommentaren att jag såg ut som en riktig Söderkise-är det bra eller dåligt?
Nopp nu är det övertid måste vara pigg för morgondagen då vi har sjukt mycket info att ta in!
Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Erica

Snygga glasögon! :)

Kram, Erica

2010-02-18 @ 12:50:36
URL: http://buneck87.blogspot.com
Postat av: Kicky Skoogh

Så snygg du är. jag måste oxå göra ngt åt min syn....miss you!!!

2010-02-18 @ 20:07:59
Postat av: Kajan

Du är sååå söt gumman! jätte fina glasögon, men allt klär ju en skönhet =) Bröden såg goda ut, så jag och Malm väntar oss nybakt bröd när vi anländer till stor stan... Ha de bra o sköt om dig! Kramar Karoline

2010-02-18 @ 20:47:04
Postat av: Mamma

Gud vad bröden så goda och fina ut, jag visste att du kan bara du ger dig själv lite tid o självförtroende. Du är bästast.

Stenkola brillor Du är jätte fräck o söt, älskar dig.

Ps Nu blev du ännu mer lik mig.

2010-02-18 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0