Vi skulle bara ta en öl.....

I fredags var det dags igen.....FredagsPUB!
Egentligen kör skolan det 1 gång i månaden men vår klass kör det varje vecka.
Som vanligt började vi med att vi skulle "bara" ta en öl.....då var klockan fyra och vi slutade skolan.
humm ja efter 4 olika ställen och lite efterfest hos Pierre slutade det med att vi var hemma vid tre och Sofia sov hos mig. Ja det blev en lång after school, många roliga disskusioner och en riktigt trevlig kväll!

Ja så ni kan ju själva lista ut att det inte blev så mycket gjort igår. Följde Sofia till T-centralen och med tanke på vädret så var där lite kaos då inga tåg gick som de skulle...inte heller Sofias så vi hann med en liten fika och jag hann även boka om mina tågbiljetter hem på tors! Så sjukt skönt att komma hem kl 17 istället för 20 som det va tänkt. Hinner nu hem och packa till AUSTRALIEN, OCH träffa familjen!!!!! På fredag åker vi....värme!!!!!

Hadeplaner på att träffa Johan & Kristin men Johan mådde sådär så vi skött upp det. Istället blev det en lugn hemmakväll med film. Faktiskt ganska skönt det också!

Idag pluggar jag (=ritar på datorn) och tvättar och ikväll blir det mysig middag med familjen P!
Hoppas ni också får en mysig dag!

(P.S Ja visst ser jag smart ut i mina brillor särskilt dessa och Kajan...självklart blir det hemmabakt när ni kommer upp)

Kommentarer
Postat av: Kicky Skoogh

haha, skönt att du är samma hellan...klart man inte går hem förrän 3 när man är på after work/fredagsPUB!!!

2010-02-23 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0