Senaste nytt: BeWare!

BeWare, senaste nytt: Macke gjorde slut :(  gissa om jag har gråtigt floder, så sjukt tråkig dröm och dessutom har jag inte fått tag i honom på hela dagen (för han är på utbildning). Han måste ju iaf förklara varför han gjorde slut...ehehe jag hoppas iaf att det var en dröm.....MACKE RING MIG!!!!!!! Och om någon annan ser detta innan honom så kan ju alltid ni ringa och fråga varför han gjorde slut, jag kan tycka att det va ganska dumt :(

I skolan har det varit 100% koncentration idag. Dagens uppgift: göra ett tidningsomslag med oss själva och våra intressen.
Här ser ni resultatet....ganska nöjd faktiskt, förstår ju verkligen alla dem som vill läsa en HEL tidning om MIG! Don´t miss it!

Sent ikväll kommer Fia och ska sova hos mig till imorgon, men innan dess blir det Streetdance på Sats....haha blir nog svårt att filma annars hade ni fått ett gott skratt imorgon! Stor kram!






Kommentarer
Postat av: madde

jäkla macke så får han ju inte göra!! =)



Snyggt omslag...när får vi läsa hela tidningen??!! =)



Du får jätte gärna kolla med jenny och rille!!



kram

2010-02-11 @ 15:55:24
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Postat av: Jocke

Grymt omslag! Nu har du bara 50 sidor kvar : )

Ha de gött!

2010-02-11 @ 21:54:12
Postat av: Mamma

Whoo vilken babe. Och de röda skorna, det är så typiskt Helena.

2010-02-11 @ 22:05:44
Postat av: Ronja

HAHA, det är ju mitt namn nu!;) men jaja, vi kan dela:)

2010-02-12 @ 00:33:38
Postat av: Helena

Hahaha. Fantastiskt! Du är ju grym... men det visste vi ju redan! :)

2010-02-12 @ 11:33:59
Postat av: Anonym

Snygging där ;)

2010-02-12 @ 18:16:55
URL: http://ceninodonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0