Söderkisar, se upp!!!

Imorgon händer det! Äntligen kommer Kajan och Annie upp och då blir det som aldrig förr!

Så sjukt lycklig att få några dagar tillsammans och bara mysa/shoppa/fika/festa/The Sounds- aj löööv!
Tror inte ni fattar vad jag sett fram emot detta!
Fast ifs så är ju jag fattig student så de får väl göra allt detta, jag blir så lycklig bara över att få vara med dem!

Men tro inte det är slut där, på fredag är det Valborg och då får jag träffa resten av gänget! Awesome!
Lovar att skriva om vad vi hittar på! Vi ses!


Denna bilden är från vår chicks weekend i höstas på väg till Pink konserten.
Emma fick den tråkiga äran att fotta. (detta var faktiskt samma dag som min intervju till skolan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0