kanske inte riktigt bra......okej jag erkänner så sjukt j*vla dåligt av mig!

Förlåt, förlåt, förlåååååt för att jag är så sjukt kass! Har inte ens något att skylla på mer än att jag är lat. Japp så är det, har haft en del att göra och så har jag inte pallat att ta med datorn hem. Men tack för alla era kommentarer, då vet jag ju att ni iaf läser skiten. Skiten=mitt svammel om absolut ingenting :)

Okej så här är det; bara för att jag inte har skrivit här innebär det INTE att jag mediterat en månad utan det har hänt massor trots det att jag inte dokumenterat det här.
Men för att ni inte ska tröttna så kommer en sammanfattning.
Och om det är något av det ni undrar över.....så japp......skriv en kommentar så jag vet vad jag ska berätta mer om.

Yes, here it comes;
Summering av Australien
Restid dit =30 låååånga timmar (men inget att klaga över Mia kom en vecka senare och hon åkte dit själv)!
Städer besökta= Melbourne, Sydney, Brisbane, Surfers Paradise (Bangkok på vägen hem)
Antal körda mil= way to many
Coola djur= kängrur, pingviner, krokodiler, koalor
Spenderade pengar=way to much
Antal födelsedagar=1 Grattis svärmor!
Antal ugglor på rummen=1 Jocke du är sååååå lost.
Antal soldagar=3 ja du såg rätt endast TRE dagar av 3 1/2 vecka tur att man bara åkte runt halva jordklotet
Antal cykloner=1 inte så dåligt väder på 40  år. Vilken tur man inte missade den historiska händelsen!
Solbränna= absolut ingen alls
Shopping=massssssor i Bangkok :)
Antal dagar tillsammans med Macke= 26, lycklig!
High lights=strand dagen på Manley beach, Mackes och min mysiga tur vid opera huset, klappa och mata kängrurna på Philip Islands, träffa Anna & Chrille i Byron bay och sist men inte minst få träffa Thomas & Inna och lära känna deras vardag.

Japp det var Aussie i en sjukt kort summering, men tror jag fick med det mesta :)

Såklart har det ju gått en tid sen dess och detta har jag hunnit med efter det:
Antal sjuka vänner som hyr en bil för att hämta Lady Gaga biljetter och hälsa på mig=2  ja gissa vilka ;)
Antal kändisfester=1
Antal tjejkvällar med chicksen=2
Antal påskägg=3, aj lööv, tack Macke/mammpapp och svärmor och svärfar
Antal konstrundor=1
Antal sjuka barn=3 gangstrarna från och till, och lilla Alice :(
Antal påskmiddagar=3
Antal träningspass= faktiskt as många!
Antal löprundor=2   ha, det trodde ni aldrig va!
Antal tågresor=6 way to many
Antal födelsedagar att fira=4
Antal bebisar som fötts= 1 Grattis Jenny till lilla Nils!
Antal frisör besök=1 nu är jag snart blond igen
Antal dop=0 Alice var sjuk, men mår iaf lite bättre nu 
Antal besökari i Sthlm=1 Helle!!!
Antal timmars mys med Macke= många i påskas!!!!! men alltid för få!!!! Macke AJ LÖÖÖÖV JO!!!!!!

Nu tror jag att jag fått med det mesta!
Har inte så många pics här men lovar att kompletera med det sen!
Tack alla för ert tålamod, lovar att det inte dröjer lika länge igen till nästa blogginlägg kommer!

Kram!





Kommentarer
Postat av: Ronja

HAHA! du är störd!:)måste vara lättare att uppdatera oftare än såhär:)

2010-04-20 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0